The 5 Minute Face

Mar 23, 2016
Getting out of the house in the morning looking awake and refreshed and feeling calm can be a major feat. The five minute face is perfect for the gal who's heading off to a day at work, dropping the kids at school, or has a morning mommy-and-me class!

//1// Foundation
Use a few drops of liquid foundation on moisturized skin to help even out your complexion. You can skip the concealer by using your ring finger, and in a press-and-roll motion, dot more foundation on red spots and dark under eye circles.

A Cute Angle's Product Pick: Clinique Beyond Perfecting Foundation + Concealer


//2// Eyebrows
Defining your eyebrows help to give your face the illusion of a lift. Sweep your eyebrows up with a brush, and then fill them in. Brush after filling to blend.

A Cute Angle's Product Pick: Younique's Moodstruck Precision Brow Liner and Gel
//3// Eyes
Pick your favorite eyelash curler and black mascara. Curl your top lashes and apply mascara. Touch the wand to your bottom lashes. Placing mascara on your lower eyelashes emphasizes the lash line.

A Cute Angle's Product Pick: LancĂ´me Hypnose Drama


//4// Lips
Pick a moisturizing lipstick in a rose pink color. This color works with every skin tone.

A Cute Angle's Product Pick: Rimmel Moisture Renew Lipstick in Rose Blush



//5// Cheeks
Brush a small amount of a natural pink blush to the apples of your cheeks to give a great finish to your five minute face!

A Cute Angle's Product Pick: Maybelline Fit Me Blush in Medium Coral


Spend one minute on each step and you'll have a flawless face in no time flat!



4 comments:

  1. easy peasy!! I basically do all the same except swap out eyebrows for bronzer and I'm there! xo, Biana -BlovedBoston

    ReplyDelete
  2. Oh that lipstick is so pretty. I need to find it for myself.

    ReplyDelete
  3. Love that lipstick! Such a pretty shade! :)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    ReplyDelete

 
Designed with ♥ by Nudge Media Design